Ethiopian hiphop (3)

by

“Uit hoeveel delen bestaat een triptiek, pvc?”

Ik kijk zo van: een wat?

“Een triptiek”, herhaalt mijn ex-collega André Cortelinckx.

HEt doet mij denken aan een Mort Subite van 8 graden, maar laat ons eerlijk zijn. Zoiets mag niet bestaan. Een Mort Subite van 8 graden dat zou de ultieme date rape drug zijn. Dat zou nogal populair zijn in de discotheken. Oude venten met witte sokken en een gouden oorbel zouden er de net-iets-te-zwaarlijvige-meisjes mee volgieten. En dit op de tonen van Awet Gebru, Slim Addis Aba Clique of Eden Bela.  En het zou werken.

Ik vertel het aan André. Mijn bekommernis.

En hij lacht mij uit.

Un-fair.

Awet Gebru

Slim Addis Aba Clique

Eden Bela

Tags: ,

Geef een reactie

