Unholy Grave / Warsore – split

by

De eerste plaat van Unholy Grave die ik ooit in mijn bezit kreeg was een split met Warsore, een grindcoreband uit Australië (als ik mij niet vergis). Ik was toen zot van grindcore en erg onder de indruk van de totaal geflipte, noisy stijl van beide bands.

Ik denk dat ik de plaat ofwel gekregen heb van Jan-van-Agathocles of anders geruild. Het was zeker op het legendarische Wee Lewaat-festival in Zichem, alwaar toffe grindcore- en metalbands van over gans de wereld een Zichemse wei onveilig maakten. Lauw bier, luide muziek, andere grindcore-liefhebbers… wat wil je nog meer om het weekend te doen slagen.

Anyway, ik heb die seven inch nog altijd (en nog een aantal andere relseases van Unholy Grave), maar tegen woordig zet ik hoofdzakelijk de cd’s op. In de auto. Omdat mijn kroost en bijhorende Flamboyente Levensgezellin “dat lawaai” niet zo weten te waarderen.

Tags: , ,

Geef een reactie

