Unholy Grave / My Minds Mine – split

by

De Nederlandse band My Minds Mine is ondertussen geïncarneerd in een andere topband (ik ben de naam efkes kwijt, sorry)(1), maar destijds vond ik MMM te gek. Ik heb ze zien spelen op Wee “Lewaat” in Zichem. Hard, snel en relatief strak (de drummer heeft van achter zijn drumstel gekotst, maar daarna gewoon verder gespeeld).

Ik heb verschillend andere platen van MMM, maar een split met Unholy Grave vind ik net iets meer hebben. Omdat het “met Unholy Grave” is.

Goeie band. Youtuben die handel!

(1) Alcohol + geheugen. Moet ik er een tekeningetje bij maken?

Tags:

Geef een reactie

