jawbreaker

by

3 Reacties to “jawbreaker”

  1. Malcolm Nix Says:

    Gutwrencher, bedoelt u. Maes Pils is niet te zuipen. Ik vraag me af waar ge die foto hebt kunnen nemen, want een gezond mens heeft zoiets niet in huis.

    • mcpvc Says:

      Vroeger kocht ik Cara en Boxer Pils. Nu ik mij een beetje meer luxe kan veroorloven, durf ik wel eens voor de Cristal of voor de Maes Pils te gaan. Ik vind dat eigenlijk wel goed. Toen ik klein was, gingen we soms het bier van de metsers pikken op een bouwwerf. dat was Maes in van die kleine flesjes. Nostalgie.

    • mcpvc Says:

      Maar goed. Waar ik eigenlijk naaroe wou: AES is een encryptiemethode die gebruikt wordt bij beveiliging van Wifi-netwerken. En Dat Staat Op Die Blikjes!

Geef een reactie

