Mega Cindy

by

Luister eens, mevrouw. Voor de laatste keer. Ik ben geen superheld! Ik heb geen superkrachten. Ik kom u niet redden. Ik ben gewoon Nolf Braeckmans en ik wou vragen of u een abonnement wenst op mijn tijdschrift. Het is een tijdschrift over behangpapier. Redelijk interessant.

Cindy hoort maar half wat de man zegt. Ze is veel te opgewonden. Een echte superheld! En zo bescheiden!

Indien u tewerkgesteld bent in de sector van het behangpapier of indien u bijvoorbeeld amateurbinnenhuisarchitecte bent, dan kan ik u een korting aanbieden. U krijgt het magazine dan de eerste zes maanden voor de helft van de prijs. Ik heb dan wel een bewijsje nodig natuurlijk.

Cindy knikt. Amateurbinnenhuisarchitecte. Dat klopt. Hoe kan hij dat weten? Leest hij haar gedachten? Zo spannend allemaal! Op zijn planeet is dat vast de normaalste zaak van de wereld. Mind control. Telepathie. Telekinese. En laserstralen die je afvuurt met je ogen. Wow. Cindy weet niet hoe ze zich moet gedragen. Waarschijnlijk is het beter om de geheime identiteit van haar gesprekspartner te respecteren en het spel mee te sprelen. Nolf Braeckmans. Hoe verzinnen ze het?!

Als u echt alle laatste weetjes over behangpapier in uw mailbox wenst te ontvangen, kan ik u ook inschrijven op onze elektronische nieuwsbrief”, gaat Nolf verder.

Ja! Nolf! Doe dat!

Cindy acteert . Stukken beter dan Michelle Pfeifer, vind ze zelf. Ze neemt een abonnement, schrijft zich in op de nieuwsbrief en rekent af. Cash. Want een superheld-met-geheime-identiteit heeft natuurlijk geen bankrekeningnummer. Het ontvangstbewijsje krijgt een belangrijke plaats in haar superheldenmuseum.

Geef een reactie

