Didi

by

Uit de mailbox:

Onlangs verscheen BOKS, mijn eerste boek in 16 jaar. Een dichtbundel. Het boek heeft mij veel plezier en ook een zekere interne rust geschonken. In het besef dat de situatie van de poëzie vandaag op zijn zachtst gezegd vaak moeilijk is – velen hebben ronduit een hekel aan poëzie – heb ik hierover recentelijk een aantal teksten op mijn blog en facebook geplaatst. Nu woensdag, 16 november, lees ik om 21u, @ café Amedee, Muntstraat, Leuven, een selectie uit de bundel en uit mijn internetpublicaties. Btw, het is gratis. Poëzie: de markt voorbij?

Spijtig dat ik zelf niet kan gaan. Allez, spijtig. Kabaal maken met Uw Favoriete Rockband is natuurlijk ook super.

Geef een reactie

