Fiere Mijnheren

by

kwaliteitsstrip

Geachte heer pvc

Barack gaf mij voor mijn verjaardag zo’n bukake-Bongobon en een versie van uw schilderij “Teleurgestelde Meerwaardezoeker” (olie op canvas). De Bongobon is al opgesoepeerd, maar van uw schilderkunst zal ik nog zeker tot aan mijn pensioen plezier beleven.
Met vriendelijkee groet

Michelle Obama

Geachte heer pvc

Ik was van de week op een receptie van AFL CIO en daar vroeg iemand mij of het mogelijk zou zijn uw cartoon “Meerwaardezoeker” te gebruiken voor het ledenblad. Aangezien ik u persoonlijk ken (en bewonder), stelde ik voor dat ik u de vraag zou stellen.
Bij deze.

Met vriendelijke groeten

Hillary Clinton

Hey pvc

Als ge ons ma nog eens hoort, kunt ge dan eens voorzichtig laten vallen dat crack eigenlijk zo verslavend niet is als de mensen denken. Allez… ge weet wel. Als ge ook effectief inhaleert en zo.

Chelsea Clinton

Tags:

Geef een reactie

