Dolfijnenneuker

by

“En wat blijkt? Het was niet de eerste keer dat die kerel in dat aquarium was gekropen om die dolfijn te neuken!”
“Neengij!”
“Toch wel. En in dat gat op zijn kop. Ge moet het maar doen!”

Ik luister bewonderend toe wanneer Pansj vertelt. We zitten op een bankje in het Sint-Donatuspark en we drinken CARA uit de nachtwinkel.

“Maar ge kent dat. In Amerika loopt het vol zotten.”
“En in Holland?”
“Zwijg mij over Holland. Ik ken een Hollander die als dolfijn verkleed naar Amerika was gegaan in de hoop dat iemand hem langs dat gat in zijn kop zou neuken.”

Wow. Pansj is goed op dreef! De zon schijnt. We hebbeen bier en geen werk. Het belooft een geweldige dag te worden.

“Da’s eigenlijk nog goed gevonden van die Hollander”, probeer ik.
“Da’s vooral dom”, onderbreekt Pansj mij,” Dom! Dom! Dom van die Hollander. En ook dom van u, pvc, als ge denkt dat zoiets zou werken. Zo’n dolfijnenneuker is iets heel uitzonderlijk. Zelfs in Amerika. Het is niet zo dat ge in de luchthaven al direct volk tegen komt dat denkt van: Ha! Een dolfijn in de luchthaven van Amerika! Ferm gemakkelijk! Dan kan ik die hier ter plekke in dat gaatje in zijn kop neuken! Ik spreek die aan (want in tekenfilms kunnen ze ook altijd praten) en ik betaal die een pint of zo. En dan naar de wc’s… hopla, mijn dikke amerikanenlul in dat gat van die dolfijn zijn kop en -voila- genieten maar!”
“Neen, ge hebt gelijk, Pansj. Dat plan zou niet werken.”
“Ge moogt gerust zijn, pvc. Ge moogt gerust zijn.”

Heel even heb ik het gevoel dat Pansj uit ervaring spreekt.

2 Reacties to “Dolfijnenneuker”

  1. georgina Says:

    Schitterend! 🙂

Geef een reactie

