Balen

by

Drie foto’s en ook drie ware woorden:
god ver domme

basgitaar verdistrueerd
basgitaar
damage inc

4 Reacties to “Balen”

  1. Jozef Peeters Says:

    Dat geloof ik best waarde. Toen bij ons Wis de pianola onderwater had gestaan vielen exact diezelfde woorden. Waarop Nonkel Frans haar op een muilpeer trakteerde, dit ondanks de zeepspoeling die zij reeds onderging vanwege nonkel Alfons. Eidoch, ons medeleven. Wat gebeurde er voorafgaande aan de foto’s?

  2. spekvriend Says:

    Aaargh. Da’s echt kak en ik kan het weten. Ik heb hier een Les Paul staan met gelijmde headstock. Dat was ook kak. Bij mij was het scenario: gitaar naast bed en spastisch linkerbeen terwijl ik sliep. En bij u?

    En troost u: tegenwoordig heet dat “road worn” of “relic”.

  3. aha Says:

    Weer te wild geweest? Weer te veel de echte ster willen uithangen?

    Nu ziet ge wat er van komt he

  4. mcpvc Says:

    Iemand heeft mijn bas van de tafel laten vallen. Nu zien dat ze die nog gerepareerd krijgen tegen de punx pik nik (30, 31 juli – 1 augustus – Leuven – allemaal komen).
    Enfin, geen groot drama. wel balen omdat mijn laatste basreparatie nog maar twee maand geleden is en drie weken heeft geduurd.

Geef een reactie

