Smurfpunx

by

Smurfpunx

Wow: een toffe site over de Aalsterse hardcoresien in ons land vroeger.

Ik was toen zot van te gekke bands als Heibel en Eardamage. De platen van die groepen kocht ik bij 007, een platenwinkel in Halle die dingen verdeelde van Punk Etc en Hageland Hardcore. Allez “verdeelde”: daar stond een rode curver box met een dik pak platen in. Ook singles.

Zeker checken:
http://smurfpunx.wordpress.com/

4 Reacties to “Smurfpunx”

  1. Brob Says:

    Bijdragen welkom!!!
    get in touch
    http://smurfpunx.wordpress.com/

  2. Brob Says:

    Get in touch
    Bijdragen welkom

  3. Pieter Says:

    cool! van de genoemde concerten herinner ik me nog levendig de napalm death, fugazi, squandered message, creep insanity, en youth of today concerten..

  4. mcpvc Says:

    @brob: brob van tilt distro. Nu valt mijn frank pas.

Geef een reactie

