Slangen vs PVC (2)

by

flahaut

En wat vind je ervan?

Noël Slangen is weer zijn enthousiaste zelf. Het lijkt alsof hij zijn Wetstraat-aura van zich af heeft gegooid. Hij is weer de gewone jongen die hij vroeger was: een kerel die drinkt en vecht en de bordelen afdweilt. We zitten dan ook in die bar aan het Brusselse Noord-station waarvan de naam mij altijd aan KIA doet denken en waar ze Maes tappen.

Denk je ook niet dat zo’n campagne de platenverkoop van FLAHAUT gigantisch de hoogte in zal jagen?

Het is een VLD-campagne, Noël. En je staat er zelf bij op.

Ja, en?

Zo werkt dat niet.

Hoezo? Zo werkt dat niet? Herbruik is toch hip? Recyclage is toch trendy? Waarom haalt GROEN! anders stemmen? Waarom installeert Jan-en-alleman zonnepanelen?

Ik zucht en ik vraag de rondborstige Linda of ze nog eens iets tapt. Ze lacht koket. Omdat dat nu eenmaal haar beroep is. Deze keer zit mijn natuurlijke aantrekkelijkheid er voor niks tussen.

We kunnen beginnen met een beperkte oplage“, vervolgt Noël, “een zeshonderdduizend-tal exemplaren om te laten uitdelen door een promo-team. Maar enkel aan grote supermarktketens. En een radiospot op Stubru. Niks MTV of zo. Gewoon. Low profile. Enkel Vlaanderen.

Ok“, zeg ik vermoeid, “Je doet maar. Gewoon niet overdrijven, he.

Ik teken de cheque om van het gezaag af te zijn. Geen goede gewoon. I know.

Tags: ,

Geef een reactie

