PR-tips met Herman

by

De Croo

Dus, ik moet gewoon rondbazuinen dat ze mij voor vanalles gevraagd hebben?

Ik knik. Geduldig.

Maar ik heb niet het profiel van een overloper. Ik bedoel, bij welke andere partij, buiten de PVV zouden ze mij willen?
Het is VLD tegenwoordig, Herman. Open VLD.

Hij kijkt mij verward aan.

Een job als CEO van iets, misschien?“, suggereer ik. Ik laat de klanten graag zelf het warm water uitvinden.
Moet ge daar iets voor kunnen.
Ge gaat toch graag naar recepties?
Ja.
Awel.
Ik voel er mij toch niet comfortabel bij. Ik zou meer iets dat wat zichtbaarder is. Iets waarmee ge op tv komt.
CEO’s komen soms op tv.
Ja, maar… Ik wil VEEL op tv komen.
Ik doe alsof ik nadenk, drink eens van mijn Chimay en geef Herman vervolgens een tip waar hij mij nog eeuwig dankbaar voor zal zijn.

Geef een reactie

