De PR-tips zijn terug!

by

talk to the hand

Dat was toch een goeie?“, zegt hij,” Zo’n subcultureel verwijzinkje, zo’n stevig brokje popcultuur tussendoor. Ze lagen allemaal plat van het lachen in het Vlaams Parlement.
Ja“, zeg ik,” Daar wel. Maar voor de rest is dat er wel een uit de reeks ‘vijgen na Pasen’.”
Alsof gij u daar zelf niet permanent schuldig aan maakt, pvc. Met al uw faits divers over de Ramones de hele dag door.

Ik besluit mij niet boos te maken. Waarom zou ik ook. Wie niet ziet dat er een essentieel verschil bestaat tussen Gringo en pakweg Dee Dee, die is het niet waard om veel tijd in te steken. Ik bedoel maar: Dee Dee Ramone had zo’n dingen ook wel kunnen zeggen, maar die was dan weer bipolair, zo zot als een deur en apestoned. Niet gewoon lomp. Het verschil is subtiel, maar het is er.
Ik geef mijn secretaresse (Jennifer) de opdracht het dubbele tarief aan te rekenen en mij zo’n vernieuwde Maes uit de koelkast te halen.
Het is soms zwaar om een pr-guru te zijn.

Geef een reactie

