Gunther Lamoot: regel 1

by

Gunther Lamoot

Maar ik zou gans mijn show naar een volledig nieuw level brengen. Het is de Logische Volgende Stap!

GG Allin heeft het gedaan en ik ken nog mensen die het gedaan hebben. In uw broek kakken op het podium en het publiek… euh… daarbij betrekken… dat werkt niet“, zeg ik.

Geert Hoste durft dat nochtans niet, zenne…“, probeert Gunther nog.

Dat kan goed zijn. Geert Hoste durft niks. Maar als ge na uw show stinkend naar uw eigen stront in de backstage hoopt gesoigneerd te worden door vrouwelijke fans… vergeet het dan maar. Been there, done that. Dat is de belangrijkste regel van het artiestenhandboek, na ‘zorg dat ze vooraf betalen’ en ‘blijf weg van dingen met straight edge in de naam’.

Amai, pvc. Ik ben content dat ik bij u altijd terecht kan voor advies.

Da’s niks manneke. Een visionair heeft de morele plicht zijn wijsheid te delen.

Ik doe teken. De serveerster brengt ons nog een Grimbergen en een limonade. Dat meiske zou een plaat moeten opnemen, denk ik. Ze heeft er de kont voor. Ik spreek haar er straks wel over aan.

Tags: , , ,

Geef een reactie

