PR-tips met Gunther

by

gunther lamoot

Juli 2009. We zitten in een schurftige hoerenkeet in Hong-Kong. Ik drink drink Singha Beer. Omdat dat het duurste is. Lamoot betaalt.

“Ze zullen u meer aux sérieux nemen als ge ergens een expert in zijt. Expertise. Daar draait de wereld rond.”

“Maar ik ben nergens expert in. Ik heb alleen mijn drie moppen over pis en kak die ik elk jaar aan nieuwe veertienjarigen vertel.”

“Dan moet ge iets zoeken, Guntherke. Dan moet ge onontgonnen terrein opsporen en u daar met uw volle gewicht ingooien. Publiceer er over. Vul er een website mee. Lees er alles over. ”

“En als ik niet graag lees?”

“Pak dan iets waarover nog heel weinig geschreven is.”

Gunther lacht.

“Gij hebt voor alles een oplossing, pvc”, zegt hij.

En hij heeft gelijk.

Eén reactie to “PR-tips met Gunther”

  1. puuper Says:

    zeije nie verdekt gunnter?

Geef een reactie

