PR-Tips met Eric

by

Eric Van Rompuy

“Underdog”
“Wat?”
“Underdog. Dat is het profiel waarmee ge naar de verkiezingen moet.”
“Maar de CD&V zit in de regering…”
“Het werkt, Eric. Geloof mij. Underdog werkt. Van nu tot aan de verkiezingen trekt ge al uw Calimero-registers open. Als iemand ook maar iets zegt, moeit ge u er mee en zegt ge dat ge tekort gedaan wordt.”
“Under…”
“..dog. Da’s hond.”
“Ik moet altijd een beest zijn van u, pvc.”
“Goed. Ge leert het al.”
“Gij doet mij dingen leren, terwijl ik…”
“Het is al goed… “

Ik doe teken en wenk een Oost-Europese schone. Ze nestelt zich tussen ons in en vraag wat we willen drinken.
“Veel”, zeg ik en ze giechelt.

Tags: ,

Geef een reactie

