Seksboekse

by

From:Larry.Page@Google.com
To:mcpvc666@homail.com

Subject: Tevreden?

Beste heer pvc

Ik zag in onze statistieken dat u vorige week woensdag een donderdag geen gebruik hebt gemaakt van onze zoekmachine Google. Was u die dag in verlof of heeft een andere zoekmachine u die dag bekoord?

Met vriendelijke groeten
Larry Page
Google

From:mcpvc666@hotmail.com
To: Larry.Page@Google.com
Subject:Re:Tevreden?

Beste Larry

Ik ben vorige woensdag met mijn auto naar de controle geweest. Hij was er van de eerste keer door en ik ben dat gaan vieren. Donderdag voelde ik mij niet in staat om iets op te zoeken. Dat kwam nog redelijk goed uit ook, want ik moest niks weten.
Verder alles ok?
Mc pvc

From:Larry.Page@Google.com
To:mcpvc666@homail.com
Subject: Re:Re:Tevreden?

Ha pvc
De mannen van de controle… dat zijn nogal sjarels, hee! Als ik ga leg ik altijd een seksboekske op de achterbank. Dan zijn ze afgeleid. Maar goed dat uw grindmobiel goedgekeurd is op alle punten. Tussen haakskes, ik heb kaarten voor de Eroticabeurs, als ge goesting hebt om mee te gaan, laat dan rap iets weten. Het zou de bedoeling zijn dat gij rijdt zodat ik kan drinken.
Met vriendelijke groeten
Larry Page
Google

Tags:

Geef een reactie

