Bonjour Micro (1)

by

herman.jpg

“Ik improviseer wel wat”, zegt Herman.
“De meeste politiekers schrijven eerst hun tekst uit”, zeg ik.
“Dat kan goed zijn, maar ik ben beter als ik freestyle. Geef mij een camera, geef mij een micro en dan komt het allemaal vanzelf. Gij moet dat toch verstaan, want gij zijt zelf een emcee.”

Ja. Dat klopt. Ik ben een van de beste emcees van dit land. De hiphop-scene draait eigenlijk volledig rond mij. Maar toch. Freestyle. Dat moet u een beetje liggen. Ge moogt niet om het even wat uit uw botten slaan. Ik weet dat. Weet Herman dat ook?

Wanneer zijn pint leeg is, doet hij de journalisten teken. Hij is er klaar voor.

2 Reacties to “Bonjour Micro (1)”

  1. georgina Says:

    Schitterend 🙂

  2. inGrid Says:

    Een welgemeende rofl!

Geef een reactie

