PR-tips met Annemie

by

annemie.jpg

Lieve Kitty

Zijn toespraak was prachtig. Zijn kostuum was prachtig. Hij was prachtig. En toen heb ik het gedaan. Ik wou weten hoe hij voelt. Gewoon. Weten dat hij echt is en geen fata morgana of geen droom of zo.
En hij was echt. Oh, God… Hij was echt. Ik keek in zijn ogen en hij in de mijne en ik weet dat het allemaal niet waar was van die FORTIS-toestand. Zoiets zou Karel nooit doen. Niet Karel. De wereld draaide trager, zo leek het. Wij waren heel even de enige mensen op de receptie.

Ik zei: Dat was een schoon toespraak.
Hij: Maar niet zo schoon als gij.

Ik wil u, Karel.”

Toen zijn we naar de wc’s gegaan en daar heeft hij mij samen met Marco Borsato in mijn gat geneukt. Het was alles wat ik ervan verwacht had.

Annemie

De PR-tip van de dag is: nooit uw dagboek laten lezen door een smeerlap als mc pvc.

Geef een reactie

