PR-tips met Louis

by

louismichel.jpg

Ik zie niet in waarom ik geld zou steken in daadwerkelijke acties, als ik met een Facebook-groep ook in Het Laatste Nieuws kom.
Groot gelijk, Louis. Pintje?
Gij verstaat mij tenminste, monsieur Pvc.

Tegen een uur of tien ’s avonds verlaten we de toog van “Au Repos Des Tramwaymen” en hebben we vijftig bierviltjes vol social media campagnes. Ik pak de metro naar het Centraal en Louis zijn Blackberry Bold om een chauffeur te bellen.
Zolang we elkaar blaasjes wijsmaken, is er geen klassenverschil.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers liken dit: