PR-tips met Anne-Marie

by

lizin.jpg

“Het is goed dat ge eens iets totaal anders probeert, Anne-Marie. Maar, ik heb toch de indruk dat uw vorige carrière nog niet volledig verteerd is.”
“Maar, allez, monsieur pvc. Ik heb hier verschillende sprookjes geschreven over een eendje en een kuikentje en een hondje.”
“Ja, Anne-Marie. Maar dat eendje krijgt een mes in zijn rug. Dat kuikentje wordt door zijn beste vrienden verraden. Het hondje zijn kot wordt in brand gestoken net als het in het ziekenhuis ligt. En elke leeuw loopt wel onder een kamion of een autobus. Ik ga uw verhalen een slechte review moeten geven, denk ik.”
“Ook als ik hier een paar honderd euro op tafel leg?”
“Cash?”

Anne-Marie Lizin haalt een briefje van 500 uit haar beha en kijkt mij triomfantelijk aan.

“Beste debuut?”, vraagt ze.
“Beste debuut.”, zeg ik.

Eén reactie to “PR-tips met Anne-Marie”

  1. georgina Says:

    Schitterend!

Geef een reactie

