PR-tips met Laurette

by

LAURETTE.jpg

Ze zegt mij dikwijls: constipatie dat is toch niks om en public over te praten.
En ik zeg: Laurette, als ge er niet over kunt klappen, wat kunt ge er dan mee doen?
En zij: ik zou het niet weten. Ik geneer mij daar voor.
En ik: Neen, Laurette. Ge moet u van uw menselijke kant laten zien. Laat de mensen eens een andere Laurette Onckelinckx zien. Een Laurette met kwaaltjes. Met verstopte darmen en schaamluis en spataders.
En zij: denkt ge? Allez, gij zijt den expert.
En ik: Ja, Laurette. Ge moogt mij vertrouwen.

Geef een reactie

