Celebrity IP

by

“Goedenavond, beste luisteraars en welkom bij ons programma. We hebben vandaag een interessante gast in de studio. Albert, jij hebt vorige week een IP-adres gehad dat Obama ook al eens gebruikt heeft?”
“Ja, Goedele, dat klopt. Ik had 216.163.137.3 en ik weet uit vertrouwelijke bron dat Obama dat ergens begin 2003 ook eens gehad heeft. Het was in een bibliotheek in Washington. Obama was daar voor een congres en wou een boek lenen in de bibliotheek, maar de computers om de boeken op te zoeken, werkte niet goed. Daar is toen iemand van IT bijgekomen en die heeft een ipconfig /all gedaan en zo wisten we het. 216.163.137.3.”
“En op een mooie dag…”
“Op een mooie dag was het dan zover, Goedele. Ik had ook 216.163.137.3”
“Hoe wist je dat, Albert?”
“Wel, ik voelde het, Goedele. Ik stond op en ik dacht: vandaag is het zover. Als ik nu mijn ADSL-verbinding een paar keer opnieuw aanmaak, dan is het van dat.”
“Wat ging er door je heen, Albert?”
“Dat is met geen pen te beschrijven. Je werkt er aan en je herstart en herstart en elke keer ga je kijken welk IP-adres je hebt… Ik wist dat het vroeg of laat zou lukken om een celebrity-IP te hebben, maar dat van Obama…”
“Dat had je nooit kunnen dromen?”
“Precies, Goedele. Precies. Euh, zou ik nog de groeten mogen doen?”
“Daar is helaas geen tijd voor, Albert. We moeten afronden. Maar volgende week zijn we er weer, Albert.”
“’t is Albertooo

2 Reacties to “Celebrity IP”

  1. georgina Says:

    Schitterend! Zelfs het programma van S&G komt aan bod als toemaatje.

  2. mcpvc Says:

    Heb je al eens een ping -a naar dat IP gedaan 😉

Geef een reactie

