De Kwaliteitsstrip herrijst uit de dood (8)

by

resto.jpg

Veertig jaar is misschien wat overdreven. Tegen dan is zelfs Lien Van De Kelder een oud wijf en is Veronique De Kock nog slechts een vage herinnering op thema-avonden in homobars.

Maar goed, je begrijpt waar ik naartoe wil: hoe lang blijft die reality zever nog duren? Als ik naar de televisie kijk, is reality wel het laatste dat ik wil zien.

Neen, dank u: voor mijn portie lelijke otters trek ik wel naar het stationsbuffet, het buurthuis, Antwerpen of de Aldi.

Tags:

Geef een reactie

