Algehele Omsmurfing

by

To:mcpvc666@hotmail.com
Subject: frit steken?

Geachte heer pvc

Gisteren zag ik u de term “algehele omsmurfing” gebruiken. Dat is een zoekterm die mijn zoekmachine (de u welbekende Google) nog niet kende.
Aangezien ik binnnenkort de Access-databank met beschikbare zoektermen eens moet gaan laten aanpassen aan het jaar 2009, had ik u in deze graag om advies gevraagd.
Indien u van plan bent nog zoektermen te gaan gebruiken die we nog niet voorzien hebben, kan u mij die dan zeggen? Dan houden we hier rekening mee bij de volgend update.
Ik stel voor ergens een frit te gaan steken. Laat u mijn secretariaat weten welke frituur uw voorkeur geniet (en wanneer en hoe laat het u het best zou uitkomen).

Larry Page
CEO Google

To:larry.page@google.com
Subject: Re: frit steken?

Geachte heer Page

Hartelijk dank voor uw uitnodiging. Zou dat zijn voor een grote frit of een kleine? En betaalt ieder het zijne of is het de bedoeling dat de frituuruitbater een commerciële geste doet in ruil voor een hogere ranking van zijn MySpace-pagina?
Enfin, voor mij is het allemaal goed. Morgen? Zolang het maar over de middag kan, want dan moet ik ’s morgens geen boterhammen smeren.
Met vriendelijke groeten

mc pvc
polyvalent kunstenaar

To: mcpvc666@hotmail.com
Cc:lindake@google.com
Subject: Re: frit steken?

Beste pvc

Morgen is goed. Ik zal u komen halen. Mijn secretaresse (Lindake) belt u straks om te vragen wat u wil bestellen.

Lindake, regel you een helicopter? Ik moet tomorrow dringend in Belgium zijn.

See you

Larry Page
CEO Google

Geef een reactie

