Reclamespot (2)

by

Jarnaut: Kijk eens wat ik heb, Jarnold!

Jarnold: Is het nieuw en opwindend? Heeft het met landbouwwerktuigen te maken?

Jarnaut: Ja, het is een dieselmotoren card pack voor “Landbouwwerktuigen Galaxy”.

Jarnold: Wow, dan pimp ik mijn fleet!

Jarnaut: Niet zolang ik “Meester van Erf en Akker” ben, Jarnold!

Jarnold: Geef hier die dobbelsteen!

Jarnaut: Over mijn dood en biologisch gecomposteerd lijk! Ik gooi mijn John Deere-kaart op tafel!

Jarnold: Aw. Smeerlap!

CAMERA ZOOMT UIT. Moeder zit relaxed in de zetel en rookt een joint. Ze houdt haar credit card vast.

“Landbouwwerktuigen Galaxy” – LOGO IN BEELD

Tags: , ,

Geef een reactie

