Reclamespot (1)

by

Jarnaut: Ik verveel me.

Jarnold: Zullen we een spel spelen?

Jarnaut: Is het nieuw en opwindend? Heeft het met landbouwwerktuigen te maken?

Jarnold: Ja! Het is een rollenspel. Het is “Landbouwwerktuigen Galaxy”.

Jarnaut: Cool! Ik ben de traktor.

Jarnold: En ik de pikdorser!

Jarnaut: Pak aan, Traktor. Ik gebruik een “vuile bougie”-kaart tegen jou.

Jarnold: Wacht maar, als ik genoeg modderpunten heb, pak ik je terug!

CAMERA ZOOMT UIT. Moeder zit op het terras, nipt van een kleurrijk drankje en trekt een gezicht van “boys will be boys”. De aandachtige kijker ziet dat ze geen ondergoed draagt.

“Landbouwwerktuigen Galaxy” – LOGO IN BEELD

Tags: , ,

Eén reactie to “Reclamespot (1)”

  1. Johannes De Corte Says:

Geef een reactie

